Microsoft Sharepoint
Optimer din virksomheds samlede produktivitet
Hvad er Microsoft SharePoint?
SharePoint tilbyder adgang til et eller flere fælles dokumentbiblioteker, hvor teams og grupper kan dele og samarbejde om filer i realtid. Du kan kontrollere adgangsrettigheder til forskellige filer, hvilket betyder, at du kan bestemme, hvem der får fuld adgang eller begrænset redigeringsadgang.
Dette tillader et bredt spektrum af personer – både internt og eksternt – at samarbejde på et enkelt SharePoint site, uden at give adgang til filer, de ikke skulle se.
Med SharePoint får du et tilpasset websted, der kan justeres efter teamets behov. Det understøtter et problemfrit og sikkert samarbejde imellem alle internt i din organisation og eksternt, på tværs af forskellige platforme.
Derfor er SharePoint det ideelle valg for samarbejde omkring dokumenter.
Hvad kan du gøre med SharePoint?
SharePoint fungerer som en platform for samarbejde i din organisation, og det er også velegnet til interorganisatorisk samarbejde eller til at bygge et intranet. Indholdet på intranettet kan være virksomhedens nyheder, personalehåndbog eller kantinemenu. SharePoint er hjertet i Microsoft 365 og danner grundlag for andre Microsoft produkter, som f.eks. OneDrive, der også er baseret på SharePoint.
Tre solide grunde til at bruge SharePoint:
- Fleksibel og effektiv dokumenthåndtering: Filversionering, papirkurv, metadata.
- Samarbejde, nyhedsudgivelse og filarkivering.
- Fuldstændig integration med Office-produkter.
Hvad bruges SharePoint til? SharePoint er en fremragende platform til samarbejde, nyhedsudgivelse, projektledelse, intranet og proceshåndtering. Med SharePoint er der mange muligheder, da der er integration med andre systemer, både Microsoft og andre onlineværktøjer.
Hvilke virksomhedstyper bruger SharePoint?
Alle virksomheder, der ønsker at arbejde smartere og mere effektivt, og som bruger Microsoft Office, anvender SharePoint. Selvom der kun er 1-2 personer i virksomheden, er der store fordele ved at bruge SharePoint med integration til Teams. De fleste større danske og udenlandske virksomheder bruger SharePoint.
Fakta: Over 200.000 organisationer og 190 millioner mennesker bruger SharePoint til intranet, teamworksteder og indholdsadministration.
Hvad er forskellen mellem SharePoint og OneDrive?
OneDrive fungerer som dit personlige online drev, mens SharePoint er det sted, hvor flere deler indhold.
IT-Support løsninger bygget specifikt til din virksomhed. Kontakt os nu
Løsninger
Omfattende IT-Support løsninger
Fordele
Vores løsninger giver en unik række fordele
Stop med at spilde tid og penge på teknologi. Lad os komme igang